ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

جعفری: مشکل سایپا بدشانسی است

بازیکن جوان نارنجی پوشان می گوید که در بازی مقابل ماشین‌سازی می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری که پس از حضور در ترکیب سایپا موفق به درخشش در این تیم شده و در بازی اخیر نیز موفق به گلزنی شد، در رابطه با حضور خود در این تیم گفت: «در فوتبال ایران به بازیکنان جوان کمتر اعتماد می‌شود و بعد از حضورم در تیم‌ملی جوانان و طبق عملکردی که از خودمان در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی به نمایش گذاشتیم کم‌کم به جوانان تیم‌های لیگ‌برتری اعتماد شد و از آنها در مسابقات لیگ استفاده شد.»

   


او ادامه داد: «در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا بتوانم جدای از نتایج خوبی که برای تیمم رقم می‌زنم نگاه‌ها را به سمت خودم معطوف کنم. سنم به نسبت سایر بازیکنان سایپا کم است و به تازگی با بزرگان تیم به هماهنگی رسیده‌ام؛ این چهارمین بازی‌ام در رقابت‌های لیگ‌ برتر بود و از اعتماد آقای فرکی بابت حضورم در رقابت‌ها جام‌ حذفی و لیگ‌ برتر تشکر می‌کنم.»

 

 

 


هافبک تیم ملی جوانان در ادامه گفت: «سومین سالی است که در کنار نارنجی‌پوشان حضور دارم؛ سال اول بعد از بازگشت از رقابت‌های جام‌جهانی نوجوانان با مصدومیت مواجه شده بودم که مدت‌ها به دلیل جراحی از میادین فوتبال دور بودم و بعد از آن آقای جلالی من را به رده‌های پایه فرستاد که با آقای گلی در رده امیدها نگاه‌ها بار دیگر به سمتم آمد و آقای جلالی پس از آن خواستند که بر سر تمرین تیم بزرگسالان حاضر شوم که نرفتم. پس از آن به درخواست آقای فرکی به تیم اضافه شدم و چون سیاست باشگاه سایپا جوانگرایی است، توانستم خودم را نشان دهم.»

 


جعفری در رابطه با کمک حسین فرکی برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان گفت: «بله، پیش از اعزام به اردوی نهایی مسابقات جام ملت های آسیا، آقای فرکی کمک کردند که در تیم‌ملی جوانان حضور پیدا کنم و خدا را شکر بنده هم همه تلاشم را کردم تا انتخاب ایشان برای تیم ملی موثر باشد.»

 

 

 


او در رابطه با نتیجه های تیم سایپا می گوید: «تیم سایپا پرمهره و خوب است تنها چند مصدوم داریم که قطعا در ادامه رقابت‌ها با رسیدن مصدومانمان نتیجه خوبی خواهیم گرفت. مشکل تیم ما فنی نیست و فقط کمی بدشانس هستیم، موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم اما توپ‌هایمان گل نمی شود؛ اما در مقابل، توپ‌های حریفان‌مان به گل تبدیل می‌شود. در واقع روی بد فوتبال به ما خورده است و اگر روزهای خوب فوتبال به ما رو کند قطعا از این شرایط بیرون می‌آییم.»

 


جعفری در پایان در رابطه با رویارویی با پرسپولیسی ها نیز گفت: «پرسپولیس تیم یکدستی است و آمدن سروش رفیعی قطعا کار را برای ما سخت خواهد کرد اما این بازی برای بازیکنان جوانی مثل من ایجاد انگیزه می‌کند باید خاطرنشان کرد که سایپا تیم بی‌دست و پایی نیست و حرف‌های زیادی برای گفتن مقابل سرخپوشان خواهیم داشت.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.