ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

زهیوی: دم پورموسوی و بچه ها گرم!

زهیوی می گوید که برد امروز استقلال خوزستان حقشان بوده و به این سه امتیاز در جدول احتیاج مبرمی داشتند.


رحیم زهیوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی استقلال و استقلال خوزستان گفت: «بازی را به طور کامل دیدم و با تمام احترامی که برای تیم استقلال و آقای منصوریان قائل هستم؛ این برد حق بچه های خوزستانی بود. این برد مبارک تمام خوزستانی ها باشد، دم پورموسوی و تمام بچه های تیم هم گرم!»

  
زهیوی همچنین گفت: «همه برای برد تلاش کردند و لازم است یک تبریک ویژه به حسن بگویم که گل بسیار زیبایی را زد و باعث شد سه امتیاز مهم را به خوزستان ببرند، استقلال صنعتی به این سه امتیاز نیاز مبرم داشت.»


وی در ادامه افزود: «امیدوارم که مسئولین نگاه ویژه این به این تیم داشته باشند، هنوز مشکلات حل نشده است، من خودم را تا ابد جزیی از این تیم می دانم و قلب من امروز همراه تیم بود، واقعا خوشحال هستم، این برد جواب منتقدان آقای پورموسوی است که حرف های زیادی علیه او زدند اما او جوابشان را  با نمایش تیمش داد. از مردم خوزستان خواهش می کنم این تیم را تنها نگذارند و پشت سرمربی بومی خود بایستند.»


او درباره مصدومیتش  و غیبت در تمرینات الشحانیه نیز گفت: «تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دهم و منتظر نظر پزشک هستم که چه زمانی اجازه بازی به من خواهد داد.»


http://www.varzesh3.com/news/1388322/%D8%B2%D9%87%DB%8C%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D9%87%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%85!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.