ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

مجیدی: دوست دارم ابراهیمی و برزای گل بزنند

استقلال فردا در حالی مقابل السد قطر قرار خواهد گرفت که چند روز پیش فرهاد و فرزاد مجیدی اعلام کردند برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آزادی خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، فرزاد مجیدی معتقد است که استقلال می‌تواند در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید.

 

 

بعد از رفتن از استقلال خبری از تو نیست.از فوتبال فاصله گرفتی؟
خیر، من مدتی پیش در دوره اول کلاس‌های مربیگری رده B آسیا شرکت داشتم و دوره بعدی هم 4 اسفندماه برگزار خواهد شد.به تازگی کلینیک پوست، مو، زیبایی و کاشت موی ما هم افتتاح شد که دوستان می‌توانند با مراجعه به اینستاگرام من، اطلاعات مختلف از جمله آدرس و شماره تلفن را در اختیار داشته باشند.

   

در ورد بازی امروز استقلال مقابل السد چه صحبتی داری؟
خب، این بازی مهمی برای استقلال محسوب می‌شود و ما از چند روز پیش اعلام کردیم که برای حمایت استقلال به ورزشگاه آزادی می‌رویم.من برای بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت دارم و امدیوامر آنها با روحیه‌ای بالا مقابل السد قرار بگیرند.وظیفه من و فرهاد است که از تیم محبوب‌مان حمایت کنیم و برای تسویق استقلال به ورزشگاه آزادی برویم.امروز ما در کنار هواداران استقلال از تیم خودمان حمایت خواهیم کرد.

 

خیلی‌ها معتقدند تمام پیشکسوتان استقلال با یکدیگر همدل نیستند.نظر تو در این خصوص چیسنت؟
من فقط می توانم در مورد خودم حرف بزنم.همدلی واقعا یعنی چه؟ شما دیدید که من از استقلال رفتم و یک بار هم در مورد این تیم صحبت نکردم.همیشه هم از استقلال حمایت کردم و خواهان موفقیت این تیم هستم.

 

رابطه تو و فرهاد با مصنوریان چطور است؟
من و فرهاد رابطه خوبی با منصوریان داریم و آرزو می کنیم استقلال در بازی با السد موفق شود.

 

فکر می‌کنی چه چیزی باعث شد تا استقلال در این چند بازی نتایج خوبی بگیرد؟
من قبلا هم گفتم که باید به این تیم زمان داد و می دانستم روزهای خوبی در انتظار استقلال است.مجموعه استقلال برای موفقیت همدل شدند و جوانگرایی در این تیم هم نتیجه داد.

 

نظرت در خصوص السد چیست؟
السد تیم بسیار خوبی است و واقعا حریف خطرناکی برای استقلال است.نباید به آنها فضا داد و باید این تیم را از ایجاد موقعیت گل دور کرد.البته استقلال پتانسیل شکست دادن این تیم را دارد.تیم های عربی همیشه در ورزشگاه آزادی مشکل دارند و مطمئن باشید برای السد در آزادی یک جهنم می‌سازیم، یک جهنم آبی.

 

نتیجه را پیش‌بینی می‌کنی؟
استقلال 1-2 برنده می‌شود.دوست دارم برزای و ابراهیمی گل‌های استقلال را بزنند.ابراهیمی واقعا کاشته‌های خوبی می‌زند، پارسال دیدم که او چقدر روی ضربات ایستگای تمرین می کند و حالا نتیجه زحماتش را می‌بیند.

 

در لیگ برتر شانس کدام تیم برای قهرمانی زیاد است؟
رقابت مدعیان ادامه دارد و پرسپولیس الان خودش را جدا کرده است.مدعیان دیگر هم باید به فکر امتیاز باشند، من هنوز هم معتقدم استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد.


varzesh3.com/news/1393726/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.