ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

زلاتان: قرار نیست کسی اهدافم را بداند

زلاتان، ستاره 35 ساله یونایتد تاکید کرد که قرار نیست کسی از اهداف شخصی او در فصل جاری خبر داشته باشد.​​​​​​​


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سوئدی تا به حال مجموعا 20 گل برای یونایتد به ثمر رسانده و دیشب تبدیل به اولین بازیکنی شد که در سن 35 سالگی 15 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

   

 

 

 

زلاتان گفت: "من هدفی در سر دارم اما به کسی نخواهم گفت. من برای خودم اهدافی تعیین کرده ام که هر ساله به آن می رسم و موضوع جدیدی برایم محسوب نمی شود. در بهترین شرایط قرار دارم و به همبازیانم نیز کمک زیادی کرده ام و گرچه می دانم که بسیاری از مردم می گویند من هنوز در لیگ 20 گل نزده ام اما این چیزی نیست که من روی آن تمرکز کرده باشم.

 

تا به حال مجموعا 20 گل به ثمر رسانده و 7 پاس داده ام که مانند سالهای اخیر است اما باید اعتراف کنم که فضا، تماشاگران لیگ برتر و حتی انتقادها عامل انگیزشی بزرگی برای من به شمار می آید".


http://www.varzesh3.com/news/1393722

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.