ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

مخالفت مالک باشگاه نساجی با استعفای الهامی

مالک باشگاه نساجی مازندران با استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری این تیم مخالفت کرد و از هواداران‌شان خواست پشتیبان تیم باشند.


به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران امروز در دیدار برابر فجرسپاسی شکست خورد تا ساکت الهامی سرمربی این تیم به دلیل حواشی اتفاق افتاده در طول این مسابقه از سمت خود استعفاء دهد که البته تصمیم او مورد قبول فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی قرار نگرفت.


صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی در مورد شرایط دیدار برابر فجر به "ورزش سه" گفت: بازی بدی نبود ولی تعجب من از هواداران است که چطور از همان نیمه نخست علیه کادرفنی شعار دادند؛ شما به بازی‌های گذشته نساجی در ورزشگاه وطنی دقت کنید و ببینید که هواداران چگونه با حمایت خود از نساجی، به تیم مهمان فشار می‌آوردند ولی واقعا اتفاقات مسابقه امروز دور از انتظار و جو ورزشگاه به نفع تیم مهمان بود؛ من مطمئنم اگر از تیم حمایت می‌شد ما بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم.

  
او در مورد استعفای ساکت الهامی، سرمربی نساجی در پایان این مسابقه عنوان کرد: الهامی از نظر فنی مورد تایید ماست و با استعفای او مخالفت کردیم تا با قدرت به کارش در نساجی ادامه دهد؛ الهامی تازه سکان هدایت تیم را به دست گرفته و نمی‌توان از تیمی که مشکل بدنی دارد انتظار شق‌القمر داشت ولی کادر فنی باید هرچه زودتر این مشکل را حل کند؛ در مجموع باز هم می‌گویم که جو ورزشگاه در شکست تیم بی‌تاثیر نبود.


مالک باشگاه نساجی افزود: من یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستم و از هواداران انتظار دارم از ما و تصمیمات ما حمایت کنند؛ من به هواداران نساجی اطمینان می‌دهم که تمامی تصمیمات در راستای موفقیت نساجی گرفته می‌شود.


صنیعی‌فر در پایان گفت: با توجه به نتایجی که رقم خورد هنوز هم جزو اصلی‌ترین گزینه‌های صعود به لیگ برتر هستیم و هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم.

varzesh3.com/news/1393724/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.