ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

ورزش 3

اخبار روز دنیای فوتبال را با ورزشی 3 دبنال کنید

واکنش غیاثی به خبر حضور در کمیته اخلاق

سیدرضا غیاثی بعضی ابهامات درباره حضورش در کمیته اخلاق را پاسخ داد.


به گزارش"ورزش سه"، سید رضا غیاثی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در پاسخ به خبر حضور در کمیته اخلاق بیانیه ای ارسال کرد که در ادامه می خوانید: 

   

سلام؛ در پاسخ به خبر منتشره راجع به حضور این جانب در کمیته اخلاق در آن سایت مواردی را به شرح زیر به استحضار می رسانم:


١- اصل و شکل خبر صحت دارد اما ماهیتش خیر؛

 

٢-کسانی که این خبر را در اختیار شما گذاشته اند چه از داخل فدراسیون و چه از خارج آن به هیچ وجه خیرخواه بنده و داوری و سیطره آزاد و متعهدانه خبر نبوده اند؛

 

٣-کمیته اخلاق و مسئولان محترم آن نه تنها مدعی من نبوده اند بلکه به هیچ وجه راضی به شکستن حرمت پیشکسوتان و کارشناسان نیستند. من این مهم را در ملاقاتی که با آقایان دکتر افراسیاب و دکتر صمصام از مسئولان و حقوقدانان آن کمیته داشتم به عینه و با تمام وجود حس کردم؛


٤- برخلاف آنچه در خبر آمده من به شکایت رییس دپارتمان داوری و تائید و تاکید دبیرکل فراسیون به واسطه آنکه معتقدند چون بنده مشاور کمیته داوران هستم حق انتقاد از کارهای مشعشع دپارتمان را ندارم به آن کمیته دعوت شده بودم و این درحالیست که بنده مشاور کمیته داوران نبوده و نیستم و نوشته یا حکمی در این باب به من ابلاغ نشده است! متاسفانه مثل جریان آقای رحمتی نامه بنده نیز در چاه ویل حوزه دبیر کلی فدراسیون مفقود شده و به رویت من نرسیده بود لذا با اطلاع تلفنی یکی از همکاران کمیته سریعاً در محل کمیته حاضر شدم و کتباً اعلام داشتم چون در فدراسیون و دیگر نهادهای فوتبالی سمتی ندارم و مواجب بگیر نیستم شامل افراد مندرج در بند سه آئین نامه اجرایی کمیته اخلاق نمی شوم؛


5-از همگان و به خصوص اصحاب رسانه این توقع هست که هر دعوت به کمیته اخلاق را احضاریه تلقی نکنند و شروع کننده چرخه بررسی را مسئولان کمیته مذکور ندانند؛ همچنان که شکایت کننده از من یکی از کارمندان حوزه دبیر کلی فدراسیون تحت عنوان رئیس دپارتمان داوری بوده است.

 

با احترام

 سیدرضا غیاثی

http://www.varzesh3.com/news/1385840/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%AB%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82

*

*

*

*

*

*

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.